zondag 7 februari 2016

Nieuwe cellen

Neue Zellen


Neue Zellen bilden täglich
sich in meinem Körper aus,
darum muss ich stets bedacht sein
dass nur Gute werden daraus.

Gute können nur entstehen
wenn ich gut in meinem Sinn
ohne Angst und Zweifel
unermüdlich tätig bin.

Darum denke ich voller Güte,
früh und abends, still und laut,
meine Liebe muss ich formen,
weil der Geist den Körper baut.

Und dann schwindet alles übel
alle Krankheit fliegt davon,
Glück und Segen, Ruh und Frieden
und Gesundheit sind mein Lohn.

Bruno Gröning

Nieuwe cellen


Elke dag weer vormen zich
nieuwe cellen in mijn lijf.
Daarom moet ik steeds bedacht zijn
dat ik alleen maar goede krijg.

Goede kunnen slechts ontstaan
als ik goed ben in de geest,
zonder angst of twijfel
actief bezig ben geweest.

Daarom denk ik vol van goedheid
vroeg en ’s avonds, heel vertrouwd,
mijn liefde moet ik vormen
daar de geest het lichaam bouwt.

Dan verdwijnen alle kwalen,
alle ziekten op de vlucht.
Geluk en zegen, rust en vrede
en gezondheid zijn de vrucht.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten