zondag 4 maart 2018

Jaap Hiddinga over Boodschappers van God




Jaap Hiddinga studeerde kwantumnatuurkunde en chemie. 

Al vanaf zijn prille jeugd heeft Jaap Hiddinga de gave om uit zijn lichaam te kunnen treden en geestelijke werelden binnen te gaan. De visioenen die hij tijdens deze uittredingen heeft kan hij zich bewust herinneren en daardoor gedetailleerd beschrijven.
Hij kreeg in 1993 een openbaring die zijn leven en denken totaal veranderde. Hij houdt zich al geruime tijd bezig met het schrijven van boeken  Daarnaast geeft hij adviezen over duurzame energiebronnen zoals wind en zon. 

In zijn boek Visioenen uit de bron kwam ik de volgende tekst tegen, waarin ik de opdracht van Bruno Gröning herkende:

"Er zijn ook op jouw aarde nog mensen die dit (het doorgeven van de goddelijke liefde en goddelijke waarheid) kunnen en ook mogen doen, maar zij worden door veel mensen als meesters en leraren beschouwd en dat is natuurlijk niet juist. Sommigen doen dit werk in het groot en anderen doen het in het verborgene, maar dat is niet belangrijk.

Het is van belangrijk dat mensen hen niet als bron van waarheid beschouwen maar slechts als een boodschapper van God. Zij zijn de mond waardoor God spreekt, maar zijn zelf die boodschap niet. Het is van belang dat de mens beseft dat het licht dat uit hen straalt niet van henzelf is maar van God. Zij maken dus God zichtbaar.

De fout is dat heel veel mensen dan de persoon zelf weer gaan vereren en niet de les die er achter zit. (...). De mensen die nu leven, hebben net als de mensen van vroeger de opdracht om een wegwijzer te zijn. Met andere woorden, de mens mag in hun licht een ervaring opdoen, maar het is dan de bedoeling dat men dat licht in zich opneemt.(..)
Als je de weg zoekt en ziet een wegwijzer staan, dan blijf je toch ook niet bij die wegwijzer staan omdat je die zo mooi vindt? Je gaat dan verder op je weg, want de wegwijzer vertelt je immers waar je naar toe moet gaan."

Woorden van Bruno Gröning over zijn taak als wegwijzer:


Ik ben slechts een werktuig. Ik ben slechts een leider. Ik ben slechts een wegwijzer. Ik ben een van hen die dat transformeert en aan de mensen weet te geven wat zij nodig hebben. Meer vertel ik u vandaag ook niet.

En daarom sta ik hier allereerst voor de arme zieke mensen als een wegwijzer, die de mensen weer terugleidt naar de ware, goddelijke weg. De brug, die tot deze goddelijke weg voert, heb ik weer opgebouwd. U kunt er nu overheen gaan.

Ik ben niet op zoek naar volgelingen. Ik wil niemand hebben, die mij aanhangt.

Ik wil van jullie helemaal niets hebben. Ik wil slechts een wegwijzer zijn. En als u zich op de goede weg bevindt, dan zult u de heilstroom ontvangen, want alleen op die weg is zij te vinden. Die weg valt onder het golfbereik.

Zoekt u niet naar de ziekte!
Zoekt u naar de weg, waarvoor ik de wegwijzer ben!

Maar hier is het zo dat er een wegwijzer staat, zodat u zich niet kunt vergissen. En zo sta ik ook voor alle mensen als een wegwijzer, zoals er ook al veel wegwijzers door de mensen geplaatst zijn. Want anders zou het niet mogelijk zijn snel uw doel te vinden. En daarom moet ik de mensen de weg wijzen die zij moeten gaan om snel bij hun doel te komen. Meer ben ik niet. En meer wil ik niet zijn. Want ik wil als wegwijzer niet dat mensen aan mij gaan hangen, dan zouden andere mensen de weg niet meer vinden. Ik moet u laten passeren, terwijl ik daar zo sta en zeg: ‘daar is de weg’. Zoals hier, zoals ik u de weg beschreven heb. Ik heb u de weg zo goed aangeduid en alleen dit is de enig juiste weg.

Bedankt u niet mij, bedankt u God!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten